------------------------------------------------------------ .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... M50E .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... A50E .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... M50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50E .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50S .... .... .... a50W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... m50S .... .... A50N .... .... .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50W .... .... .... .... .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... m50S .... .... .... .... .... .... .... a50E .... .... .... A50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50W .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50W .... .... a50W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ------------------------------------------------------------ After 10 turns (team 2 has medics injured) ------------------------------------------------------------ .... .... .... .... .... .... .... .... .... M50E .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50E .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... A50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50E .... .... A50W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... M50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50E .... .... .... .... a50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... m50N .... .... .... .... .... .... m50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50S .... .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50W .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50S .... .... .... .... .... a50E .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50E .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50S .... A50E .... a50E a50W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ------------------------------------------------------------ After 30 turns ------------------------------------------------------------ .... .... .... A18E a23W .... .... .... .... .... .... a50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... M44W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50S .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... M09S .... .... .... .... m50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... .... A50S .... .... .... .... m50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50N .... .... .... .... .... .... .... a06W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50N .... .... .... .... .... A50N .... .... .... A45E a34W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ------------------------------------------------------------ After 130 turns ------------------------------------------------------------ .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a04S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a31S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a16N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A06W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ------------------------------------------------------------ After 230 turns ------------------------------------------------------------ .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a31S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a04N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A50S .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... A06E A50N .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... a16W .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ------------------------------------------------------------ Team 2 won after 498 turns